Üzletmenet módosítás 2
2020. május 07.
Értékelés

Kiemelten fontosnak tartjuk kollégáink és ügyfeleink egészségének megőrzését. A korábban bevezetett ügymeneti szigorításokat az aktuális jogszabályok betartásával a következőképpen módosítottuk:
- Irodánkban az áruátvételre érkező ügyfeleket 09:00-15:00 között fogadjuk. Kérjük ügyfeleinket, és a szállítókat, hogy üzletünkben viseljenek maszkot.
- Átvételkor kérjük elsősorban bankkártyával, vagy előre utalással fizessenek, minimálisra csökkentve készpénz forgalmat.
- A bankkártyaterminált és az áruátadó környékét naponta többször is fertőtlenítjük.
- Bemutatótermünkbe előre egyeztetett időpontban fogadjuk ügyfeleinket, egyszerre maximum 1 ügyfél tartózkodhat a bemutatóteremben, és 1 ügyfél az áruátadóban.
A termékek kiszállítása továbbra is a két szerződött futárszolgálati partnerünkkel lehetséges:
- Országos gyűjtőfuvar keretében a PannonXP futárszolgálat a feladást követő 1-3 munkanapon belül kézbesít.
- Budapesten belül lehetőség van az OBV futárszolgálat igénybe vételére, akik aznapi kézbesítéssel vállalják a csomagok szállítását.
A nettó 50 000 Ft feletti rendeléseket továbbra is díjmentesen szállítjuk a PannonXP futárszolgálat segítségével.
Budapesten belül továbbra is lehetőség van gyorsabb fuvarszervezésre az OBV futárszolgálat segítségével, melynek költségei súly és terjedelem függő, a megrendelés végösszege ebben az esetben nem befolyásolja az általános díjszabást.
Futárszolgálatainknál újra lehetőség van az utánvétes fizetésre, ám ebben az esetben is javasoljuk az előreutalást, csökkentve a fertőzés terjedésének veszélyét.
Díjainkról ezen az oldalon tájékozódhat.
Bizonyos termékek esetében sajnos továbbra sem lehetséges vagy ajánlott a házhoz szállítás, ugyanis azok terjedelme vagy súlya meghaladja a futárszolgálatok által kezelhető méreteket. Az ilyen termékek esetében a termékleírásban jelezzük, ha arra különleges fuvart kell szervezni, illetve értékesítőink felveszik Önnel a kapcsolatot egyeztetés céljából.