Barion Pixel Zsűriben a Reklámeszköz.hu! | Reklámeszköz.hu

Zsűriben a Reklámeszköz.hu!

2015. december 07.

Értékelés

0
Még nincs értékelve

Önmagában felér egy díjjal, hogy a Magyar Marketing Szövetség ránk gondolt. Ugyanis a Reklámeszköz.hu ügyvezetőjét kérték fel arra, hogy segítsen kiválasztani, mely cégek viselhetik a „Marketing gyémánt díjat”. A rangos szakmai elismerést 11 kategóriában osztották ki a pályázók között, akik ezzel kommunikálhatják az ügyfeleik felé, hogy milyen fontos számukra a munkában a minőség. A jelentkezők között tartalommarketing, a márkaépítés, az ügyfél elégedettségi programok, a közösségi média és a digitális megoldások témakörében adhatták be a nevezésüket.

Molnár Bálint ügyvezetőnk október végén sem unatkozhatott, a napi ügymenet iratai mellett ezúttal még a pályaművek is várták az asztalán. Például egy vaskos kiadvány a szennyvíztisztításról és egy YouTube videó is. A feladat azt volt, hogy marketinges szakemberként, egy cégvezető szemüvegén keresztül nézve osztályozza a nevezőket.

Molnár Bálint, ügyvezető: „Ez a zsűrizés nem hasonlítható a show biznisz világához. Talán csak annyiban, hogy aki nyer, az szakmai hírnevet szerez magának ez által. A zsűri tagjai közül nekem – a Reklámeszköz.hu profiljának megfelelően – a Produkciós nyomdai gyártások kategória pályázóit kell értékelnem. Azt kell figyelnem például, hogy mennyire jön át az adott terméken a kreativitás, mennyire gazdaságos a gyártási folyamat? Ha a pályázók a pontok 70 százalékát megszerzik, akkor az azt jelenti, hogy jár a marketing gyémánt. Őszintén remélem, hogy hosszú lesz a díjátadó, vagyis sokan gazdagabbak lesznek ezzel az elismeréssel!”

Nos, a Reklámeszköz.hu ügyvezetőjének vágya végül valóra vált. November 9-én, az Országos Marketing Konferencia díjátadóján ugyanis senki nem unatkozott a kiírók közül. Összesen 41 pályázónak nyújtották át a marketing gyémánt elismerést. Nekik ez úton is gratulálunk!