Szponzoráció: TV2 - Több mint TestŐr
2014. július 24.
Értékelés

Együttműködésben az Integral Communications Kft.-vel a Reklámeszköz.hu biztosítja a Több mint testőr műsor promóciójához a roll-up bannereket.
A TV2-n öt évig futó, piacvezető 2testŐr című véleményformáló magazin műsorvezetőjének és producerének új koncepciója, az immár tematikus, egy téma köré épülő magazinműsor, a Több mint TestŐr. A 2011 őszén indult Több mint TestŐr műsor sikerére – a hosszú távú piaci jelenléte – lefedi a piac egészét a TV2, a FEM3 és a 90.9 Jazzy műsorán. Célcsoportja a 18-59 éves véleményvezér, tudatos nők és férfiak, akik kiemelt figyelmet fordítanak az egészséges életmódra, a tradíciókra és az újdonságokra is nyitottak. Heti szinten 1.200.000 néző tekinti meg a műsort.
A műsor színvonalához illeszkedő 15 darab prémium minőségű, exkluzív roll-up reklámberendezés kivitelezését a Reklámeszköz.hu csapata végezte el. A gyártás egyetlen lépésében sem lehet tévedni, hiszen a műsor presztízse a tét – jegyezte meg Molnár Bálint a Reklámeszköz.hu ügyvezetője –, ezért ellenőrizzük a gyártás folyamán többször a szerkezetet, nyomatot és a szakszerű összeszerelést, mert így minden alkalommal magas minőségű termékeket adjunk ki a kezeink közül.
A szponzoráció eredményeképpen a műsor nézői és hallgatói összesen 55 alkalommal találkozhatnak a Reklámeszköz.hu szpotjával. A Reklámeszköz.hu szpot megjelenés a Több mint TestŐr televíziós műsorában a TV2, FEM3 és a SZUPER TV2 csatornákon július 6. és augusztus 8. között lesz látható.
Az elkészült roll-up-ok egyike éppen Hódi Pamelával készült riport hátterében volt felfedezhető.