10 tipp a rendezvény dekorációhoz!
2014. szeptember 15.
Értékelés

1. Mérd fel pontosan a helyszínt, standot, promóciós teret és készíts fotókat!
A reklámeszközök megrendelésénél elengedhetetlen, hogy pontosan kalkulálni lehessen a helyigényükkel.
2. Készíts látványtervet a helyszíni fotókból!
Látványterv alapján szinte tökéletesen tervezhető a dekoráció, így a reklámhatás is maximalizálható.
3. Gondold át a reklámüzenetet és tervezd meg jó előre a grafikát!
Alacsonyabb költségvetés vagy kis hely esetén, a reklámüzenet megfelelő grafikai kódolása biztosít igazi előnyt a reklámozó számára. Ezen nem érdemes spórolni!
4. Újra felhasználható reklámeszközökkel sokat megtakaríthatsz!
Tervezz hosszú távra és ésszerűsítsd a marketing kiadásaid! Olyan displayeket is használhatsz, amelyekben a reklámgrafika könnyen cserélhető és után gyártható.
5. Számolj a reklámeszközök előállításának időigényével!
Fontos számításba venni a nagy formátumú nyomtatás időigényét. Objektív okokból a nyomtatás, száradás és utómunka nem megy egyik pillanatról a másikra! A profik mindig ráhagynak egy napot a határidőre.
6. Kezdj foglalkozni elsőként a legtöbb időt igénylő reklámeszközzel!
A reklámszakmában mindent tegnapra kell elkészíteni. Ezért érdemes a legnehezebb dióval kezdeni!
7. Előre egyeztesd az anyagleadási határidőt a kivitelezővel!
A grafikai anyagleadási határidő ugyanolyan fontos, mint a kivitelezési határidő. Későn leadott grafikák esetében ne csodálkozz, ha a kivitelezés is csúszni fog!
8. A helyszíni dekorációt érdemes tapasztalt dekoratőrökre bízni!
Számos esetben a helyszíni installáció dekorációs költségén megtakarított néhány ezer forint egyáltalán nem éri meg a fáradságot. Arról nem is beszélve, hogy szakképzett és tapasztalt dekoratőrök képesek rövid időn belül minőségi munkát végezni. Nem érdemes a rendezvény reggelén az egyetlen matricánkon betanulni a dekoratőr szakmát! Érkezz inkább kipihenten a jól előkészített és feldíszített rendezvény helyszínére és koncentrálj a valódi feladatra!
9. Felejtsd el a ragasztószalagos plakátozást!
Remélem senkinek sem szorul magyarázatra, az az egyszerű összefüggés, hogy a látvány alapján az első pillanatban megítéli a potenciális vevő az eladót. A ragasztószalag kora lejárt...
10. Gondolj a reklám utóéletére!
Gyakori ügyfélkérdés, hogy mit csináljon a legyártott reklámeszközökkel két rendezvény között. Egyrészt lehetőség van bérlésre is, amikor a szerkezetet a bérbeadó raktározza, de lehetőség van komplett szolgáltatásként a displayek leszerelésére, el-és visszaszállítására is.A Reklámeszköz.hu csapata továbbá lehetőség szerint gyakran ajánl olyan reklámberendezést, amelyet két akció között irodai háttérként, térelválasztóként használhatsz. Más esetben olyan kis helyet igényel, hogy nem okoz fejtörést a raktározása.