2018-ban is folytatódnak a fejlesztések
2018. január 22.
Értékelés

A több mint tíz éve fennálló Reklámeszköz.hu 2017-ben közel 40 százalékos árbevétel-növekedést ért el az azt megelőző évihez képest. A kreatív produkciós iroda a tavalyihoz hasonló gyarapodást tervez 2018-ban is. A roll up-ok és a rekord mennyiségben értékesített strandzászlók mellett jelentősen megugrott a pop-up falak, valamint a különböző pultok iránti kereslet, amelyek várhatóan az idei évben még inkább felfelé húzhatják az árbevételeket.
A szolgáltatások palettájának szélesítése és a forgalom növekedése mellett a bevétel várható gyarapodása a raktárkészlet bővítésének is tulajdonítható.
A tárolókapacitás bővítésén túl a cég weboldala is megújul és hamarosan új köntöst kap. Az új weboldalon a bővebb információk és a könnyebb kezelhetőség, az átláthatóság kapja a főszerepet. A webáruház kezelése is egyszerűbbé és gyorsabbá válik az új honlapon, így a vásárlók minél rövidebb idő alatt, minél kevesebb munkával, de részletes és megfelelő tájékoztatással tudják leadni rendeléseiket.
A cég a bővítést és a fejlesztést azzal indokolta, hogy egyre inkább erősödő piaci versenyben kell helytállniuk és jövőbeni céljuk is a piacvezető pozíció elérése.